Posted in Հասարակագիտություն

Ինչ է արժեքը: Մարդը որպես արժեք

Մասնակիցներ՝

Միջին դպրոցի 8-րդ դասարանի սովորողներՆպատակը՝

Բացատրել Ի՞նչ եք հասկանում արժեք ասելով:
Արժեք ասելով ես հասկանում այն բաները, որոնք ես իմ կյանքում ամենաշատն եմ կարևորում և աժեքավորում։
Թվարկեք մի քանի կարևոր արժեքներ:
Վստահությունը, բարությունը, ազնվությունը, մեծահոգությունը, խելացի լինելը, ուժեղ լինելը, մարդ լինելը։
Ձեր կարծիքով այս կամ այն արժեքը գնահատելու, կարևորելու համար անհրաժեշտ է արդյոք գիտելիքների որոշակի պաշար կամ կենսաորձ:
Իմ կարծիքով մարդ, եթե ունենում է հա՛մ գիտելիք հա՛մ կենսափորձ նա կսկսում է ամեն ինչ ավելի գնահատել, կարևորել և արժեքավորել։ Կենսափորձ և գիտելիք ունենալու համար մարդ պետք է ունենա նպատակ և ցանկություն։ Պատկերացրեք, եթե մենք չունենայինք նպատակ մենք չէինք սկսի սովորել և դրա արդյունքում չէինք ունենա նաև կենսափորձ։ Իսկ, եթե ունենում ես կենսափորձ ուրեմն արդեն սկսում ես արժեքավորել այն ինչ ունես և սկսում ես գնահատել այդ արժեքները։
Թվարկեք արժեքներ, որոնք չեն կորցնի իրենց նշանակությունը:
Իմ կարծիքով ոչ մի արժեք իր նշանակությունը չի կորցնի, որովհետև այս աշխարհում կա 7,8մլդ մարդ և ամեն մեկը մի բնավորություն ունի և ամեն մեկը մի բան է կարևորում այս աշխարհում։
Ընթացքը՝

Խմբային աշխատանքներ
Քննարումներ
Բանավեճեր
Արդյունքում՝

պատումներ, հոդվածներ, հետազոտական աշխատանքներ սովորողների բլոգներում

Leave a comment